Tuesday, May 1, 2012

Salam imtihan

nasta'in billah

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh wamaghfiratu waridhwanu

Kulat, cendawan, lalang di merata-rata tempat. Lama benar aNA biarkan, blog ini tanpa pembersihan.  Apa khabar iman di dalam diri?

Alhamdulillah, aNA kini sudah 7 bulan lebih aNA berada di bumi Sheffield. Beberapa draft telah aNA tulis untuk dimuatnaik dalam blog aNA ni. Namun tidak berkesempatan. aNA kirakan, draft-draft terbabit akan terus terbiar...

inshaAllah dalam masa 3 minggu lagi aNA akan menduduki peperiksaan akhir semester kedua. cepat sungguh masa berlalu. rasanya baru semalam aNA mendarat di Heathrow dalam keaadaan kesejukan dek "penyaman udara" semula jadi milik Allah :)

di kesempatan ini, aNA ingin mengucapkan selamat maju jaya buat sahabat-sahabt sednunia yang turut bersama aNA dalam masa terdekat ini untuk menduduki peperiksaan akhir semester. Juga ucapan selamat buat adik-adik Kak Nad di INternational Education College yang akan menduduki peperiksaan A-Level bermula 9 Mei ini inshaAllah. dan juga adik-adik ALUK9 yang sedang menghadapi peperiksaan akhir semestar 2.Ayuh teruskan usaha mengorak langkah. setiap daripada kita punya lapangan masing-masing. inshaallah sama-sama berusaha. aNA akui sampai sekarang pun, untuk mengekalkan momentum bekerja keras itu suaatu cabaran yang besar, lebih-lebih lagi peluang untuk "procrastinating" terbuka luas, dengan mukabuku, tiub kamu dan pencicit.

Kalau di sini(Sheffield) antara cabaran terbesar adalah, duvet yang menghangatkan. >< adeh

tak apa inshaAllah. berusahalah!!!!

STAY ON TRACK!
GANBATTE KUDASAI! YOSH!
Bittaufiq wannajah. ameen. moga usaha-usaha ini punya nilaian di sisi Allah.

video ini aNA tujukan buat diri aNA dan antum semua.







wallauhua'lam 

wassalam
p/s: beberapa hari ini aNA tersentap dengan artikel-artikel tulisan adik-adik aNA di INTEC. inshaAllah aNA telah kongsikan di mukabuku aNA.

p/s:p/s: jazakallah kepada yang masih sudi berkunjung di Midori No Happa



2 comments:

Ana Islam said...

Gud lark kak nad. pada jalan yang berliku, moga Allah merahmatimu.

yahya zakaria said...

Gambatte aNA semoga success selalu insyaallah wink3 :D