Sunday, May 29, 2011

coretan hujung minggu

bismillahirrahmanirrahim

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh wamaghfiratu waridhwanu

alhamdulillah.. kenyang( ke kekenyangan Nadzirah??-huhuhu) org kelantan kata, so'oh, terengganu se'eh, jawa warek(bunyi kasi teBAL~ kan madhi?? ^_^) seronok sangat dapat spend time dengan kalian... kalian keluarga aNA di INTEC... usrati... tak terkata ,rasanya ingin meluahkan isi hati.. tapi tak mengapa, biarlah tersimpul mati di dalam hati... cebisan kenangan pengikat ukhwah....p/s: kalian memang mempunyai bakat memasak yang terbaik esp murabbi n amirah!

Ya Allah berkatilah ukhwah kami ini... kau dasarilah jalinan ini dengan tautan aqidah... yang lebih kukuh daripada akar pokok.. agar jalinan ini mendekatkan lagi diri kami padaMU.... kekalkanlah ikatan ini.. mudah-mudahan kasih sayang yang tersulam dapat kami bawa menuju jannahMu Ya Allah..

buat keluarga yang jauh di mata dekat di hati... tak sabar berjumpa kalian semua.... Ya Allah, peliharalah mereka sebaik-baiknya di dalam rahmatMu... kerana Engkaulah sebaik-baik pelindung.. khabarkan suara hati yang merindui mereka Ya Allah... Ya Allah izinkan aku dan adik beradikku menjadi anak-anak yang solehah, cemerlang dalam segala bidang yang kami ceburi, dan menjadi anak yang mengenang jasa, sebagai hadiah buat kedua orang tua kami.... kami sedar jasa mereka takkan pernah dapat kami balas walau dengan segunung emas, mahupun dengan darah kami... kami berharap dapat membuatkan mereka sentiasa gembira dengan wujudnya kami di sisi mereka... Kau ampunkanlah dosa-doasa mereka Ya Allah...ameen..

p/s: tak sabar nak jumpa kalian!!!!

TERUSKAN PERJUANGAN~ A LEVEL GO!!!

p/s: untuk post seminggu ni memandangkan takde paper, jadi tiadalah post2 mengenai kertas exam kot... inshaAllah, dalam beberapa post akan datang aNA akan lebih fokus kepada memberikan PENDAPAT aNA about some issues... ada yang aNA pendam seminggu lebih sebab exam dsb... ada juga yang baru aNA tahu beberapa jam lepas.. huuuuuu

wallahua'lam

No comments: